divendres, 30 de novembre del 2012

Retornant, mica en mica....

Després de dies sense ni enrecordar-me d'escriure.... doncs empalmo on ho vaig deixar a l'escrit anterior, i és que després d'unes setmanes sense pressió ni entrenaments d'aquells durillos he anat fent el que he volgut i quan m'ha vingut de gust. La montnegrerace va sortir perfecte, vaig cobrir corrents els 22km i uns +750dpa en una 1h'42', entrant 13è classificat. Em vaig trobar bé, i la veritat que a pesar de patir vaig disfrutar i descobrir que córrer per la muntanya m'agrada molt.

Passats aquests dies.. retorn amb gans a la btt, sense pressió i anar sumant. D'aquí i per error es va colar la cursa del montnegre organitzada pel club ciclista St.Celoni, tot ideal. A pesar que aquella setmana havia entrenat molt, em vaig trobar bé tirant primer fins poc abans del 1e habituallament, on amic Pruna i Ever van marxar-me una mica, la sensació d'inflor a les cames delatava una bona setmana de volum. A pesar d'afluixar una mica vaig entrar 4rt a 1 ó 2' de Pruna i el 1e, que van entrar junts.

A partir d'aquí anar acumulant, alguns dies sol i d'altres amb els insaciables Rocko i CuadraTTi, i com no Pons, tots tres excepcionals amics i companys de fatiga. Sense anar més lluny diumenge passat passejada pel sui i esmorzar a collformic, entrenillu dels que fan afició i amb ganes de repetir ja mateix.

Abans però tocarà patir aquest diumenge dia 2 a les 3h ressistència del Club, primer, perquè el circuit és exigent, i segon, perque em toca "ballar" con una de las feas, amic Marc Donadeu, que darrerament conta les curses per podi, és a dir, pedala que vola. A part que el nivell, serà alt, hi haurà unes quantes parelles d'alt nivell.

A veure com va, però ara ja amb el cap posat en la cursa "la Santa" a Lanzarote a finals de gener i poc després l'Andalucia Bike Race. Gasssssssss!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada